Samsung i Apple znane są z licznych i długotrwałych sporów patentowych, ale od czasu do czasu urządzenia obydwu firm możemy zobaczyć razem w reklamach. Szczególnie dotyczy to koreańskiego producenta, który lubi w błyskotliwy sposób prezentować cechy swoich urządzeń, których nie ma konkurencja. Tym razem w roli głównej jest Samsung Galaxy Note 3 i świeży 10.1-calowy Galaxy Tab PRO.
Najnowsze spoty reklamowe zostały przygotowane przez amerykański oddział Samsunga i pokazują funkcjonalność urządzeń Galaxy, której na próżno jest szukać w produktach Apple. Pokazują, że znacznie lepiej ogląda się klip w wysokiej rozdzielczości na 5,7-calowym ekranie FullHD, który ma Galaxy Note 3 niż na 4 calach iPhone’a 5S. Podobnie jest z tabletem Galaxy Tab PRO, który dysponuje funkcją uruchamiania dwóch aplikacji jednocześnie na podzielonym ekranie, czego nie spotkamy w iPadzie Air. Podkreślone zostało też znaczenie udoskonalonej opcji Easy Clip, smukłej budowy i wyższej rozdzielczości. Z resztą, zobaczcie sami poniżej.
Samsung Galaxy Tab PRO 10.1 vs. iPad Air
Samsung Galaxy Note 3 v.s iPhone 5S
Wiadomo, że każde urządzenie ma mocniejsze i słabsze strony, którymi się wyróżnia, każde ma swoich miłośników jak i przeciwników i każde na swój sposób jest wyjątkowe. Nie mniej, trzeba przyznać, że nowe spoty udały się Samsungowi, choć do Audi mu jeszcze trochę brakuje 🙂 (pamiętacie pewnie ten obrazek?).
źródło: Samsung USA
No Comments