Mieliście kiedyś tak, że smartfon Samsunga odmówił współpracy? Jeśli tak, to pewnie mieliście do czynienia z serwisem oraz długim oczekiwaniem na naprawę swojego smartfona. Od dziś to się zmienia, ponieważ Samsung otworzył Premium Service Plaza, najnowocześniejszy i największy serwis dla swoich urządzeń.
Jak czytamy w komunikacie prasowym, nowo otwarty serwis zajmuje blisko 500 m² powierzchni i znajduje się w kompleksie biurowym Warsaw Spire. W serwisie Premium Service Plaza użytkownicy smartfonów od Samsunga będą mogli bardzo szybko, bo w godzinę, naprawić swój uszkodzony telefon. Osoby, które będą korzystać z usług serwisu będą mogli też umilić sobie oczekiwanie poprzez zapoznanie się z najnowszymi produktami i technologiami, jak na przykład najnowsze modele smartfonów, tabletów, a nawet telewizorów. Co ciekawe, Samsung przygotował dla odwiedzających (zarówno dla dzieci, jak i dorosłych) specjalne strefy, gdzie będzie można pobawić się wirtualną rzeczywistością za pomocą gogli Gear VR. Fajny pomysł, który może przyczynić się do jeszcze większego zwiększenia popularności tej technologii w naszym kraju.
Samsung nie zapomniał również o osobach, które mają problemy ze słuchem. Wśród wielu udogodnień, jest dostępna obsługa osób głuchych za pomocą aplikacji Migam. Oprócz tego, Samsung proponuje usługę grawerowania grafiki na akcesoriach, tzw. coverach. Klienci będą mogli spersonalizować swoje akcesoria jednym z wybranych symboli lub według własnej propozycji, obserwując na żywo proces grawerowania na ekranie monitora. Widziałem filmik i muszę powiedzieć, że robi wrażenie, ponieważ wszystko przebiega szybko i sprawnie. Samsung dodaje też, że dodatkowym ułatwieniem już wkrótce będzie system rezerwacji pozwalający umówić wizytę w terminie wybranym przez klienta oraz przyspieszyć obsługę na miejscu.
Premium Service Plaza został otwarty w Warszawie i – jak już wspomniałem – znajduje się w kompleksie biurowym Warsaw Spire bud. C, przy Placu Europejskim 2. Serwis pracuje od poniedziałku do piątku w godzinach od 9:00 do 19:00 oraz w soboty i niedziele od 10:00 do 17:00.
źródło: Samsung (informacja prasowa)
2 replies on “Zepsuł Ci się smartfon Samsunga? Samsung naprawi go w godzinę w nowym Premium Service Plaza”
„Samsung naprawi go w godzinę” – o ile uzna reklamację 🙂
…wiem co mówię 🙁
A co się stało? Może będziemy mogli jakoś pomóc jeśli zapoznamy się z twoim przypadkiem.